רשת השותפים המובילה בישראל והרשת היחידה בישראל שעובדת במודל CPL.

מה זה אומר CPL?

CPL = Cost Per Lead

אתה מקבל כסף כל פעם שהכנסת ליד

(בן אדם שמשאיר פרטים) 

להצעה שנמצאת במערכת.

כן כן, שמעת נכון – לא מכירות.

תגמול על בסיס לידים!

אימון עסקי בוידאו
12 המפתחות להצלחה עסקית
טיפים להצלחה –
ציטוט להשראה יומית –
טלפון וידיס: 072-242-3333
מייל: vidis@timemaker.org

שלום, אני גלית וטורי, אני מעצבת פנים וציירת. הגעתי לסמינר של וידיס שירותי ניהול, בניהולו של דני וידיסלבסקי, כמו לעוד הרבה סמינרים שהייתי בהם. סמינר בנושא של שילוב של עסק מהבית או איך לשלב עסק עם בית.

סמינר מאוד מאוד חשוב, כי אני מנהלת את העסק שלי מהבית. יש לי משרד בבית, וההפרדה הזו בין המקום של העבודה ליתר הבית מאוד מאוד חשובה. ידעתי את זה, אבל התחדדו לי דברים.

מיפינו בעצם את כל הסחות הדעת שיכולות להיות כשאנחנו עובדים מהבית, וכשאתה מודע לזה מראש, אתה יכול להתכונן לזה ואתה יכול בעצם לייעל את העבודה שלך.

אני חושבת שהסמינר של וידיס שירותי ניהול זה סמינר שהוא מאוד מאוד חשוב, כי היום בעידן החדש, מעבר לזה שיש לך אולי חנות או משרד מחוץ לבית, עדיין אתה צריך לעבוד מהבית כדי לתת מענה יותר מהיר ללקוחות, אז תמיד צריכה להיות איזושהי פינה נוחה ונעימה לעבוד בה.

זה סמינר מדהים וחשוב שלדעתי, יכול להעלות את ההכנסות לכל בעלי העסקים. אני בטוחה שלי זה מאוד מאוד יעזור, וכמו כל הסמינרים והמאסטר קלאס של דני וידיסלבסקי – ממליצה להמשיך ולהגיע.

אני יכולה לשתף שאני מקבלת אצל דני וידיסלבסקי גם ליווי אישי. הוא מלווה אותי כבר שנתיים. אני מגיעה לסמינרים וגם הוא מלווה אותי באופן אישי.

הגדלתי את ההכנסות שלי פי כמה, ואני מרגישה בשליטה. אני מרגישה שאני יודעת כל צעד מה אני עושה, אני מרגישה שיש לי גב ובכלל, הרעיונות הגאוניים של דני, הוא כתב לי קמפיין מטורף שהרים אותי למעלה.

ממליצה מאוד, מאוד בחום.

סמינר הסודות הניהוליים לעבודה מהבית 170516

מקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.