מחיר: [price_with_discount]




כדי לחשב את דירוג הכוכבים הכולל ואת התפלגות האחוזים לפי כוכבים, אנחנו לא משתמשים בממוצע פשוט. במקום זאת, המערכת שלנו בוחנת דברים כמו עד כמה הביקורת האחרונה ואם המבקר קנה את הפריט באמזון. זה גם ניתח ביקורות כדי לאמת מהימנות.

【ערכת עדשת מצלמת טלפון 3 ב-1】: ערכות עדשות לטלפון סלולרי משודרגות של Leknes כוללות עדשת זווית רחבה של 120° +198° עדשת עין דג + עדשת מאקרו. עם עדשת הזווית הרחבה של 120°, היא יכולה להרחיב במידה רבה את שדה הראייה ולאפשר לך ללכוד את כל המשפחה או חבר צוות שלם לתמונה אחת; עדשת עין דג ליצור תמונות מעגליות מצחיקות, לגרום לך להתאהב בצילום; עדשת מאקרו מאפשרת לך לראות את העולם סביבך קרוב יותר מאי פעם!
【פונקציית עדשה נפרדת】 Leknes 120° Wide Angle ו-Macro Lens אימצו את העיצוב החדש ביותר שניתן להשתמש בו בנפרד במקום זווית רחבה ועדשת מאקרו יש להבריג יחד לצילום, ומרחק הצילום עבור עדשת מאקרו הוא 1.18-3.54 אינץ'( הרבה יותר טוב מאחרים). מספקים הרבה יותר נוחות ואפקט נפלא בצילום תמונות מדהימות של אנשים, חיות מחמד, נופי טיולים, נופים, ארכיטקטורה, סלפי וכו'.
【עדשת טלפון עם קליפס】: קל לחבר עדשה לטלפונים שלך. פשוט הברג את ערכת העדשות לקליפס והצמד לטלפון שלך. עם קליפ גומי רך לא ישרוט או יפגע במכשיר הנייד שלך. הגדלנו את אורך הקליפ כדי להפוך אותו ליציב יותר כשהוא מוצמד לטלפון שלך. אחסון קל, הסר או התקן.
【מה אנחנו יכולים לעשות】: לקנס מבטיחים 30 יום החזר כספי ושירות לקוחות 24 שעות ביממה. אנא שלח לנו דוא"ל חופשי אם יש לך שאלה או בעיה. אם אתה רוצה לדעת איך להשתמש בעדשה, אתה יכול לצפות בסרטונים מהמוצר דף פירוט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.