מחיר: [price_with_discount]




כדי לחשב את דירוג הכוכבים הכולל ואת התפלגות האחוזים לפי כוכבים, אנחנו לא משתמשים בממוצע פשוט. במקום זאת, המערכת שלנו בוחנת דברים כמו עד כמה הביקורת האחרונה ואם המבקר קנה את הפריט באמזון. זה גם ניתח ביקורות כדי לאמת מהימנות.

【זרועות הידוק אוטומטי, שחרור בכפתור אחד】 הזרוע של תושבת המטען לרכב תהדק אוטומטית את הטלפון שלך ותתחיל בטעינה לאחר הכנסת הטלפון. אתה יכול ללחוץ על כל לחצן צד כדי לשחרר במהירות את הטלפון, מה שמקל על הנהיגה שלך ובטוח יותר. הרגליים התחתונות הנשלפות מאפשרות ליישר סלילי טעינה עם טלפונים בגדלים שונים כדי להבטיח טעינה יעילה יותר. נא להתאים את אורך הרגליים התחתונות כדי ליישר את סליל הטלפון לפני השימוש כדי למנוע כשל בטעינה.
【ידידותי לתיק, כיבוי-השהיית כיבוי】 אין צורך להסיר את כיסוי הטלפון. מחזיק מטען זה לרכב יטען את הטלפון שלך דרך נרתיק הטלפון (עובי מארז ≤6 מ"מ/0.24 אינץ'). שימו לב כי נרתיקים עשויים מתכת, אביזרים חיצוניים כגון מגנטים, כרטיסי אשראי, גריפים ומעמדים יפריעו לטעינה. ניתן לפתוח את זרועות המטען לטלפון 2-3 פעמים לאחר כיבוי המכונית כדי לשחרר את הטלפון. ללא ניתוק מכשירים וניהול כבלים, הרם והלך.
【תפס אוורור יציב, זווית ראייה אופטימלית】 אימצו את תפס פתח האוורור של הפרפר המשודרג, נעילה כפולה, סופר יציב, החריץ האחורי של התפס לא חוסם את סורג פתח האוורור, אין צורך לדאוג לנפילה. מתאים לפתחי אוורור אופקיים ואנכיים, לא לפתחי אוורור עגולים ולא סדירים. ראש הכדור המסתובב של הקליפ מאפשר למטען הרכב להסתובב 360° כדי לקבל את התצוגה הטובה ביותר ולהשתמש בטלפון שלך במצב דיוקן ונוף, שזו הדרך הבטוחה ביותר לגשת ל-GPS ולשיחות הטלפון שלך.
【הגנה מרובה, פונקציית FOD】 תושבת המטען האלחוטית לרכב מאושרת על ידי Qi, CE, FCC, UL. שבב הגנה חכם מובנה עם הגנה מפני התחממות יתר, הגנה מפני טעינת יתר, הגנה מפני קצר חשמלי להבטחת בטיחות הטעינה האלחוטית. מחוון LED ימשיך להבהב לזיהוי עצמים זרים ויפסיק להיטען אם יש מתכת בין הטלפון למטען הרכב האלחוטי. אנו מספקים החזר מלא או החלפה ללא דאגות למשך 36 חודשים, שירות לקוחות ידידותי ל-6 שעות תגובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.