תוכנת קליקבנק סאבמיטר Clickbank Submitter היא הכלי שלך לשיווק אוטומטי של קישורי השותף שלך בקליקבנק למספר גדול של מנועי החיפוש השונים ברחבי האינטרנט בחינם.

זוהי דרך נהדרת להוסיף ולעדכן את הקישורים שלך המשויכים לקליקבנק לרישומי ה- whois הפופולריים ביותר, מסדי נתונים, כלי אינטרנט וספריות עסקיות מקוונות כיום.

כל הספריות ידידותיות למנועי חיפוש ונבדקות לאבטחת איכות. הורד כעת ל 3 ימי נסיון חינם ללא התחייבות!!!

האם אתה מרוויח כסף בתוכנית השותפים של קליקבנק (Clickbank)?
האם קל לך להביא תנועה לקישורים שלך?

עכשיו זה אפשרי וממש קל בלחיצה אחת בלבד .

תוכנת קליקבנק סאבמיטר (Clickbank Submitter)

האם אתה רוצה לראות את דו"ח התנועה של קליקבנק (Clickbank) גודל יותר? – זהו כלי התוכנה הטוב והמהיר ביותר להשגת מטרה זו.
הורד את התוכנה עכשיו ובדוק אותה בחינם למשך 3 ימים. לא נדרש כרטיס אשראי או אמצעי תשלום כלשהו!

 

אין הורדות של תוכנות ריגול - הורדת Windows 7

תן לי לספר לך סוד:

לא רק שתקבל תנועה גדולה יותר בדו"חות שלך לחשבון הקליקבנק (Clickbank) שלך, אלא שהתוכנה מאפשרת לך להריץ כל מזהה שותף של קליקבנק (Clickbak) … האם הרמז מובן כאן?

אם לא … אז אני אפרט קצת יותר …

ניתן להרוויח כסף על ידי הצעה למשווקי שותפים אחרים של קליקבנק (Clickbank) ולהציע להם הגדלת התנועה לחשבון הקליקבנק שלהם באמצעות תוכנה זו. הם לא אמורים לדעת איך זה קורה!
עכשיו אני מקווה שהפוטנציאל הריווחי מובן כאן יותר ?

לאחר בדיקת התוכנה למשך 3 ימים חינם, ניתן יהיה להשתמש בה למשך שנה שלמה …במחיר מגוחך … של $1 (דולר אחד) לחודש (שנה מראש) סך הכל:  12$ למשך שנה.

כדי לבצע את התשלום לחצו על 'Buy Now'


 

לאחר התקנת התוכנה יש להפעיל אותה ולשלוח בקשה דרך התוכנה עצמה לתקופת ניסיון חינם למשך 3 ימים עם קוד ההפעלה המובנה.
תגובה תישלח בדוא"ל עד 48 שעות מרגע שליחת הבקשה וניתן יהיה להריץ את התוכנה.

***   התוכנה נקייה מכל חשש של וירוסים ונבדקה על ידי מרבית תוכנות האנטי-וירוס   ***

 

תוכנית שותפים – פייבר

עבודה מהבית באתר שירותי האינטרנט הדיגיטלי הגדול בעולם פייבר – fiverr
עוד תוכנית שותפים נחמדה קוראים לה פייבר! האתר הבינלאומי הכי גדול בעולם לנותני שירותים בכל מיני תחומים! למשל אם אתם צריכים שירותים של תרגום, כתיבה, שירותי שיווק, פרסום, עיצוב לוגו, מוזיקה, סרטונים לעסק, בקיצור כל מה שאפשר רק לחשוב עליו, אז אתר פייבר הוא הכתובת שלכם, ומה שטוב באתר הזה שיש שם פרילנסרים מכל רחבי העולם שיתנו לכם את השירותים האלו בגרושים!
לאחר שאתם נרשמים חינם לתוכנית השותפים שלהם ואתם יכולים להביא אנשים שיקנו וזה לא קשה בכלל! כי במקום לשלם על לוגו 500 שקל או אלף שקל בפייבר זה עולה רק 20 שקל שזה 5 דולר!

זה היתרון בפייבר, מה שאתם עושים זה מקבלים קישור/לינק אישי ומשווקים את פייבר בכל מקום אפשרי! אתם יכולים לקבל עד 150$ לכל לקוח שתפנו לפייבר, שיקנה שירות מאחד הפרילנסרים באתר, אם יש לכם הרבה חברים, בטח לחלק מהם יש אתרים, או עסקים באינטרנט והם ישמחו ביותר לקנות לוגו או לקבל שירות אחר לעסק במחיר כל כך זול במקום לעשות את זה בארץ במחירים של אלפי שקלים, בפייבר הם עושים את זה בעשרות שקלים או מאות שקלים, ומה שחשוב השירות הוא באמת איכותי וטוב, מדובר על אנשים שנותנים שירות אמין וטוב, וגם אפשר לבטל עסקה אם קיבלתם שירות לא טוב או להחליף או לתקן, מדובר על אתר מאוד רציני, מהגדולים בעולם, והיה עליהם כבר כמה כתבות בחדשות גם בארץ, בקיצור תוכנית שותפים מאוד מומלצת, אתם יכולים להרוויח שם סכומים גבוהים מאוד כי ישראלים אוהבים זול! כידוע לכם ואם תפרסמו אותו חזק אתם תעשו הרבה כסף!
אז איך מתחילים?
נרשמים חינם בקישור למטה, מקבלים קישורים לקידום ומתחילים! וכל לקוח שיבוא ויכנס דרך הקישור שלכם ויקנה את אחד מהשירותים של פייבר אתם תקבלו כסף!

source

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.