כולנו אוהבים לקבל דברים בחינם, ולעבוד עם שלל תוכנות חינמיות מכל סוג. גם כאשר זה נוגע לצדדים הפחות זוהרים של החיים כמו שליחת פקס בחינם. אף על פי שמרבית הארגונים והחברות כבר מאפשרים לשלוח מסמכים מסוגים שונים בצורות אחרות כמו מייל או דרך אתר האינטרנט, יש לא מעט מצבים בהם אנו נדרשים לשלוח פקס. חשוב לנו שהמערכת בה אנחנו משתמשים תהייה יעילה ככל הניתן ושהפקסים ישלחו במהרה. במקביל אנו רואים לא מעט אתרי אינטרנט המאפשרים שליחת פקס חינם. נשאלת השאלה – האם החינם הזה משתלם לנו? על מה אנחנו מוותרים כאשר אנחנו מסכימים לעשות שימוש במערכת שאנו לא בטוחים לגבי אמינותה, ואיננו יודעים מי הגורם אשר עומד בצד השני ויש לו גישה לחומרים (לעתים חומרים רגישים מאוד) הקשורים אלינו.

שליחת פקס חינם מהמחשב

כפי שציינו, יש אתרי אינטרנט אשר מאפשרים שליחת פקס בחינם דרך האתר. במידה ומצאתם שירות כזה, קחו בחשבון שבמקרה של שליחת פקס – חינם היא לא אופציה שיכולה להתקיים. בתמורה לחינם הזה, אתם מעבירים אל ודרך מערכת שאת טיבה אתם לא מכירים מידע רלוונטי ואישי אודותיכם. מרבית המסמכים שנדרשים להישלח דרך פקס כוללים בדרך כלל פרטים אישיים הכוללים לעתים גם את החתימה שלכם. אבטחת המידע האישי שלכם צריכה להיות משהו שאתם לא מזלזלים בו בעידן הנוכחי ולכן כדאי לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים שימוש במערכת חינמית לשליחת פקס. במיוחד אם המערכת מציעה גם אפשרות של שליחת פקס מהנייד חינם, דבר אשר יכול לתת אפשרות לחשוף את המידע שלכם בעוד דרך.
כמו כן, משלוח פקס חינם דרך אתרי אינטרנט לא תמיד מאפשר לנו לשמור ולתעד את הפקסים שנשלחו, ופעמים רבות המשלוח של הפקס באתרים לשליחת פקס חינם יכול להיות איטי ביותר ופחות יעיל.

מערכת יעילה לשליחת פקסים

אם המידע שאתם שולחים חשוב לכם (וככל הנראה הוא חשוב), ויש לכם העדפה לתיעוד כל פקס שאתם שולחים, כדאי שלא להתפשר על השימוש במערכת שליחת פקסים. מערכת שליחת פקס של OfficeGuy אינה מערכת חינמית, אלא מערכת מתקדמת וזולה מאוד. זו מערכת פשוטה ונוחה לשימוש, הכוללת אפשרות לתיעוד אחורנית של הפקסים שנשלחו. יותר משמעותי מכך: המידע שמועבר במערכת מאובטח באופן מתקדם, כך שרק אתם מסוגלים לראות את הפקס ששלחתם. כאמור, אמנם אין מתנות חינם, אך עלות של 10 ש”ח לחודש עבור 20 פקסים בחודש היא עלות נמוכה ביותר. העלות כוללת את כל היתרונות של המערכת אותם ציינו, בנוסף למערכת שמאפשרת עבודה יעילה ומהירה עם פקסים מכל מקום. אינכם חייבים להיות צמודים למכשיר פקס ויש לכם אפשרות לתפעל את המערכת מכל מקום ובכל עת. יתרון מהותי כאשר כולנו עושים שימוש בנייד ובמחשב סביב השעון וממגוון מיקומים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.