מחיר: [price_with_discount]




תיאור מוצר

שלוש שישים ושש מכנסי כדורסל לנשיםשלוש שישים ושש מכנסי כדורסל לנשים

מכנסי כדורסל לנשים אלה מגיעים במגוון צבעים וגדלים עם הדפס אבסטרקטי נקי.מכנסי כדורסל לנשים אלה מגיעים במגוון צבעים וגדלים עם הדפס אבסטרקטי נקי.

כולל רצועת מותן אלסטית רכה ונוחה במיוחד עם שרוך מובנה להידוק או לשחרר בקלותכולל רצועת מותן אלסטית רכה ונוחה במיוחד עם שרוך מובנה להידוק או לשחרר בקלות

עשוי מבד מנדף לחות וטכנולוגיה נגד ריח.  קל משקל ונושם במיוחד.עשוי מבד מנדף לחות וטכנולוגיה נגד ריח.  קל משקל ונושם במיוחד.

התפר של 6 1/2 אינץ' הופכים את המכנסיים הקצרים האלה לאורך המושלם.  מתיחה 4 כיוונית לניידות קלה על המגרשהתפר של 6 1/2 אינץ' הופכים את המכנסיים הקצרים האלה לאורך המושלם.  מתיחה 4 כיוונית לניידות קלה על המגרש

כיסי צד כפולים לאחסון חפצים אישיים ועיצוב במראה שיש נקי עם עיטורי קונטרסטכיסי צד כפולים לאחסון חפצים אישיים ועיצוב במראה שיש נקי עם עיטורי קונטרסט

מידות חבילה: ‎11.29 x 6.19 x 1.39 אינץ'; 7.04 אונקיות
מחלקה: נשים
תאריך זמין ראשון: ‎26 בפברואר 2022
יצרן ‏ : Ink Slate, Inc
ASIN ‏: ‎ B09TH32LSN

סגירת שרוך
QUICK DRY שומר אותך קריר – עשוי מ-100% פוליאסטר, בד קל משקל, נושם ומנדף לחות עוזר לשמור אותך יבש וקריר במהלך משחקים אינטנסיביים.
עיצוב ממוקד ביצועים – מעבר להדפס השיש המסוגנן ישנם חריצים חיצוניים פונקציונליים לניידות טובה יותר. התפר המושלם בגודל 6 ½ אינץ' מספק טווח רחב יותר של תנועה במהלך הפעילות שלך. כיסי צד כפולים נוחים לשמירה על חפצי הערך שלך בטוחים ומאובטחים במהלך האימונים האינטנסיביים שלך.
רצועת מותן אלסטית רחבה נוחה – מכנסי כדורסל לנשים אלה כוללים רצועת מותן אלסטית רחבה, יחד עם שרוך מתכוונן כדי להבטיח שהמכנסיים הקצרים האלה יישארו במקומם. בין אם אתה רץ או קופץ, מכנסי הכדורסל שלנו מציעים בדיוק את התמיכה הנכונה כדי שתוכל להתמקד בכל המשחק.
ייצור מתיחה בארבעה כיוונים – בד מתיחה לא מגביל לארבעה כיוונים מספק התאמה בטוחה אך נוחה עם כמות מתיחה מושלמת לנוחות, תנועה ואוורור אולטימטיביים. ספרינט, קפוץ, סקוואט או מתיחה ללא הגבלה על מגרש הכדורסל ומחוצה לו.
טכנולוגיית אנטי-ריח – הטכנולוגיה שלנו לניידת הזיעה תבטל כל ריחות זיעה לפני שהם מתפתחים, ותשמור אותך קריר, יבש ונוח לאורך כל היום. נהדר עבור אימונים בעצימות גבוהה כמו ריצה, קרוספיט, טיולים או רכיבה על אופניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.