מחיר: [price_with_discount]




תיאור מוצר

סֵמֶלסֵמֶל

pngpng

עניבות סקיני משובצות של Kihatwin

1. עניבת הסקיני המשובצת היא אביזר שאף פעם לא חסר לו אישיות וסטייל קלאסי. עם קריצה קלה בלבד לדפוסי וינטג' מסורתיים, ועדכון מודרני ללא ספק עם הצורה הדקה שלה, העניבה הדקה הזו אינה דומה לשאר. הוא משדר תחושת הערכה למסורת תוך אימוץ ההווה. לגבר שלא מפחד מדפוס ואוהב לעסוק בסגנון הייחודי שלו, עניבה זו היא בחירה קלה להוסיף לארון בגדים.

2. דפוס זה מוצא את שורשיו בסקוטלנד הגאלית, במקור היותו מזהה אזורי ייחודי. תבנית זו, המוגדרת על ידי הדוגמה האיקונית של קווים חוצים חציית בצבעים וסגנונות שונים, הנקראת סט, היא ייחודית מאוד והפכה להיות מזוהה עם התרבות הסקוטית והפכה למרכיב עיקרי עבור פלנלים ושמיכות חורף.

3. לקחנו את הדפוס המסורתי הזה והפכנו אותו לקלאסיקה אוניברסלית, עם משבצות וטרטן שמשמשים לרהיטים, בגדים, כלי כתיבה ואביזרים כאחד. משבצות הפכה לדפוס מגדיר ואופנתי לאורך זמן הנושא תחושה שאין להכחישה של סגנון ותחכום.

4. המבחר שלנו של עניבות סקיני משובצות מכסה את כל הבסיסים עם כותנה רכה, פוליאסטר, מיקרופייבר, סורס מגניב, מצעים אלגנטיים וצמר חם. מנוטרלים מסורתיים ועד בהירים חיים, אנו מציעים מגוון רחב של משבצות שישתלבו עם הטון של כל אנסמבל

5. ג'ינגהם הוא דפוס כל כך תכליתי; זה פופולרי עבור בגדי בוקרים מערביים כפי שהוא פופולרי עבור סגנונות מקדימים של החוף המזרחי. סגנון העניבה האייקוני הזה ניתן לראות היום גם על מסלולי האופנה לנשים. יש לנו עניבות ג'ינג'ם צמודות לגברים ופפיונים עם קשירה עצמית לבנים. פפיון הג'ינג'ם שלנו זמינים בסגנונות פפיון קלאסיים לקשירה עצמית, פפיון קשירה מראש וסגנונות פרפר נוחים עם קליפס.

6. כדי לשמור על הטרנד העונתי, בדוק את המבחר המדהים שלנו של עניבות סקיני צ'קים עבור מצרך חמים ונעים המושלם לאביב, קיץ, סתיו וחורף.

3

3

4

4

5

5

6

6

Kihatwin היא ספקית עניבות אופנה עבור עניבות בית ספר, מדי בתי מלון, עניבות במסעדות, כנסיות, מיסיונרים, חתונות, מלצרים, ברמנים או בר מצווה. בין אם אתה צריך עניבה מטורפת, עניבה לוהטת, עניבה מגניבה או אפילו עניבה פרועה או מכוערת

המבחר שלנו של כל העניבות הרשמיות לגברים, פפיון, עניבות פלור דה ליס ועניבות משי לוקח את העוגה בכל הקטגוריות של הטוב ביותר, מבצע, חיסול, זול… טוב נהדר ומדהים. מעניבות שחורות ועד עניבות בנים כחולות, אנחנו כאן כדי לעזור.

עניבות מותאמות אישית הן המומחיות שלנו, ובזול ליצור קשרים חדשים עם כלבים, סירות, גולגלות, מוזיקה, דרקונים, אחוות וסיום לימודים. יש לנו מבחר עצום של קשירים צרים ועניבות מקצועיות עם עוד יבואו!

לא משנה מה האירוע; לא משנה מה ההצהרה, אוסף העניבות שלנו לגברים חייב להיות בהתאמה האידיאלית. למה לא לתת לצוות המיומן שלנו, המומחים האמיתיים בעניבות גברים בארה"ב, לעזור לך לעשות את הבחירה הנכונה?

22

1010

עניבות משובצות בצבע כתום כחול כהה

תוספת חדשה ומקסימה לקולקציית משבצות הטרטן של Kikatwin, עניבה זו מתהדרת בשיתוף פעולה סתווי בין כהה כהה, כתום ולבן.

נהדר בשילוב עם חולצות פסים ומוצקות כאחד, ההומאז' הזה לעיצוב סקוטי מסורתי ישלים את מלתחת הסתיו שלך. העניבה בקוטר 8 ס"מ בבסיסה.

1010

עניבות משובצות אפור כחול

התהדר באסתטיקה נקייה ומינימליסטית בעונת הקיץ הזו עם עניבה בדוגמת משבצות אוניברסלי שיק וגברי זה בגוונים מפוארים של כחול, אפור. יש מבטא קטן של נייבי בתוך המשבצת שהוא גם לא צפוי וגם מקסים להפליא. הבכורה במראה חדש וסנסציוני על ידי שילוב העניבה הזו עם חולצת שמלה לבנה, חליפה שחורה אורבנית בגזרה דקיקה ונעלי שמלה שחורות.

1111

עניבות משובצות שחור לבן אפור

הפעל את הקסם המינימליסטי שלך בעונת הסתיו על ידי אביזר חליפות הגזרה הסופר דקה שלך עם עניבה בדוגמת משובצת אורבנית בגוונים חרוצים של אפור, לבן ושחור קלאסי. העיצוב היעיל של העניבה הזו מגלם משיכה חכמה ומאצ'ואיסטית. המוטיב המודרני הזה עושה פלאים כדי לעורר השראה באנסמבל להיראות חדש, רענן ואופנתי במיוחד. היה היוצר של הרכבי אופנה טריים על ידי שילוב העניבה המשובצת הזו עם חולצת שמלה בדוגמת שחור ולבן, בלייזר קטיפה שחור וג'ינס דנים בגזרה דקיקה.

1212

עניבות פס ורוד כחול נייבי

אל תגביל את החזרות שלך לאינסטגרם בלבד, תלבש אותן כתזכורת סנטימנטלית לגילך הצעיר! עניבת הקיץ המוקדמת הזו בצבעי חיל הים והוורוד היא הרבה יותר מדי אלגנטית מכדי להיות מתויגת בכיתוב והאשטאג, רק כדי להישכח עד השבועות הבאים TBT! וירטואלית כפולה למציאות על ידי תחושת הפסים הזו עם חליפת ים של שלושה חלקים ומטפחת הנקודות שלנו בצבעי חיל הים והוורוד. הפעל פלאשבק אופנתי מספיק טוב לחגיגות צהריים כדי לכלול עמדות חבית ותחרויות בירה פונג!

1010

1010

1111

1212

1212

מספר דגם פריט: ‎18SepT05-1
מחלקה: גברים
תאריך זמין ראשון: ‎6 בספטמבר 2018
ASIN ‏: ‎ B07H4RQLVZ

מְיוֹבָּא
אורך קלאסי: 146 ס"מ (57 אינץ' רוחב: 3.15 אינץ' (8 ס"מ) לכל היותר, 100% מיקרופייבר ארוגים ו-1200 תפרים כדי לוודא שהעניבה שלנו תעמוד באיכות עמידה וביצועים מושלמים בשמלתך היומיומית. עניבות משובצות ופסים הן בחירה מצוינת לאירועים מזדמנים לעסקים ופחות רשמיים, כגון בגדי עבודה יומיומיים, מסיבות, אירועים במשרד, דייטים בארוחת ערב ופעילויות יומיומיות פשוטות. עניבות משובצות נראות נפלא עם בלייזר חום בחורף או ז'קט Seersucker בקיץ.
עניבה ייחודית המושלמת למי שרוצה משהו יוצא דופן. דוגמת הצלעות הכסופה הכסופה המשובחת שזורה ישירות ברקע הכחול הבהיר.
זוהי עניבה שנראית נהדר כאשר היא לובשת ביום שמש בשילוב עם כל חליפה בצבע אפור, נייבי או שזוף.
הצבע התכלת המוצג כאן נראה פנטסטי באמת כשהוא לובשים על גבי החולצות הלבנות הקלאסיות שלך ומשולבים עם ז'קטים בצבע נייבי כהה, אפור בינוני, פחם, כמו גם בז' ושזוף.
עניבה זו עשויה ממיקרופייבר. זהו טקסטיל מעשה ידי אדם שנראה ומרגיש כמו משי אמיתי אך יש לו יתרון נוסף שהוא עמיד יותר בפני כתמים וקמטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.