מחיר: [price_with_discount]



סט שערי כדורגל קופצים מתקפלים של Femont, 2 חבילות רשתות כדורגל ניידות עם תיק נשיאה, מיני שערי כדורגל בחצר האחורית, שערי כדורגל לנוער לילדים ומבוגרים לאימון תרגול למשחקי חוץ
⚽ גול כדורגל ילדים נייד ונייד — קל משקל וגודל קומפקטי הופכים את שער הכדורגל לפעוטות קל לנשיאה לאן שאתה רוצה ללכת. אתה יכול ליהנות בכל מקום ובכל זמן.
⚽ בנייה עמידה וחזקה יותר – ערכות המיני כדורגל עשויות מחומר בד פוליאסטר עבה וחזק יותר, שתוכנן לטווח ארוך, יתדות הקרקע מפלדה הופכות את רשת הכדורגל ליציבות במקום, חזקות מספיק כדי לתפוס כל זריקה קשה.
⚽ הגדרה וקיפול תוך דקות — הוצא מתיק הנשיאה, שער הכדורגל לנוער צץ, הכנס את מוטות הפיברגלס והשתמש ביתדות הפלדה הקבועות על הקרקע, כאשר לא בשימוש, הוצא את מוטות הפיברגלס ומשוך את יתדות הקרקע ואז לסובב למעגל, להדק עם החבל, לבסוף, להחזיר אותו לתיק האחסון. בוצע!
⚽ רשת כדורגל מושלמת פנימית וחיצונית — אידיאלית לילדים צעירים להתאמן, לתרגל תרגילים או למשחק מהנה בחצר האחורית, במגרש הכדורגל, בגינה, במדשאת הדשא, בפארק, במגרש המשחקים של בית הספר, בחוף. השמחה נמצאת בכל מקום!
⚽ חבילה כלולה — 2x רשתות כדורגל מתקפלות, 1x כדורגל צעצוע, 1x רשת כדורי כדורגל, 8x יתדות פלדה תומכות כבדות עם תיק אחסון, 2x שדרוג מוטות תמיכה מתקפלים 8 מ"מ, 1x משאבה, 1x תיק נשיאה. (שימו לב שהמחוננים כדורגל הוא רק כדור צעצוע, לא כדורגל רגיל, אנא עיין בתמונה עבור הגודל הספציפי)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.