מחיר: [price_with_discount]



משקל מזון, משקל דיגיטלי 22lb/11 ק"ג דיגיטלי למטבח עם תצוגת LCD ומשטח זכוכית עמיד למים לבישול, אפייה, משקל אלקטרוני, סוללה כלולה (לבנה)
【מדידה מדויקת】 1 גרם/0.1 oz סיום משקל מדויק. משקל מזון למטבח זה מצויד ב-4 חיישני דיוק גבוהים; זה יכול לשקול במדויק עד 10 ק"ג או 22 פאונד של פריטים כמו מזון, אבקה, נוזל, תרופות ועוד. מעוצב עם תצוגת LCD, הרבה יותר קל לקרוא את הנתונים. ניתן להציג את הערך הנמדד תוך שנייה אחת רק על ידי נגיעה ביחידת המתג.
【6 יחידות משקל】 משקל מזון דיגיטלי זה עונה על דרישות השקילה של מרכיבים שונים, וניתן להחליף אותו בקלות ידנית על ידי נגיעה בלחצן: g/kg/oz/lb/ml/milk ml.
【פונקציית TARE】 כפתור TARE נפרד לחישוב טרה, המאפשר לך לשקול בצורה מהימנה ובקלות מרכיבים ונוזלים קטנים יותר בכוסות, צלחות או קערות בגדלים שונים. זה מספק תוצאות מדויקות כדי לענות על צורכי הבישול שלך.
【עיצוב קומפקטי ומלוטש】 משקל המזון מצויד בלוח זכוכית מחוסמת שהוא עמיד מאוד, עמיד בפני שחיקה וקל לניקוי. בנוסף, למשטח יש כפתורי מגע רגישים במיוחד, מה שהופך את המשקל האלקטרוני הזה למהיר ונוח לשימוש. הערה: משטח זכוכית מחוסמת בקנה מידה עמיד במים, אך הגוף אינו עמיד למים. נא לא לשטוף או לשים מתחת לברז.
【אחריות ותמיכה】 המטרה העיקרית שלנו היא שביעות רצון לקוחות. CROWNFUL מציעה 12 חודשי אחריות לכל בעיה הקשורה לאיכות. משקל מטבח זה עומד באישור FCC/CE/RoHS.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.