מחיר: [price_with_discount]




תיאור מוצר

מקלדת גיימינגמקלדת גיימינג

מקלדת גיימינגמקלדת גיימינג

מקלדת שקטהמקלדת שקטה

מקלדת usbמקלדת usb

מקלדתמקלדת

שאלה תשובה

האם זו מקלדת מכנית?

זו מקלדת ממברנה. אין צליל "קליק" חזק בזמן ההקלדה.

עד כמה המקלדת הזו רועשת? איזה סוג רעש עושים אלה?

מקלדת המשחקים שלנו אינה מכנית. אז זה לא מאוד חזק כשאתה מקליד.

האם אני יכול לכבות את האור במקלדת הזו?

לחץ על מקש FN+יישום (עיין במדריך למשתמש) כדי להפעיל/לכבות את התאורה האחורית.

האם אני יכול להתאים אישית RGB?

מקלדת המשחקים הזו אינה RGB. אבל אתה יכול להתאים את הבהירות ומהירות הנשימה של התאורה האחורית לפי העדפתך.

האם אוכל להחליף את כיסויי המפתח ולקנות כיסויי מפתח שונים אם ארצה?

ניתן להסרה, אך אין גרסת מפתח אוניברסלי זמינה בשוק.

כמה ארוך החוט?

החוט הוא 1.8 מ' (23.62 אינץ').

????【תאורה אחורית מבריקה קשת】 המקלדת עם תאורה אחורית של הקשת מוסיפה לאווירת המשחקים, ומקלה על ההקלדה בחושך, אך לא כל כך בהירה שהיא מסנוורת. בחר בין מצב סטטי או נשימה, או השבת את האורות לחלוטין אם תרצה בכך. אתה יכול להתאים את הבהירות ומהירות התאורה האחורית בהתאם לסגנון שלך. (✅הערה: הצבעים אינם ניתנים להתאמה אישית.)
????【תפעול יעיל יעיל】 למקלדת המחשב 12 מקשי מולטימדיה לגישה מהירה למחשבון/מדיה מוזיקה/בקרת עוצמת הקול/דוא"ל וכו'. 19 מקשים נגד רוחות רפאים מאפשרים למספר מקשים לעבוד בו זמנית לתגובת משחקים במהירות גבוהה. בנוסף, ניתן ללחוץ על FN+W כדי להחליף את מקשי ה-WASD ומקשי החצים, וללחוץ על FN+Win כדי לנעול את מקש ה-Win. (✅מפתחות מולטימדיה אינם זמינים ב-Mac)
????【תחושת הקלדה נוחה ושקטה】 שלא כמו מקלדות מכניות, מקשי הממברנה נעים למרחק קצר, מה שהופך את ההקלדה למהירה וקלה יותר. יחד עם זאת, אין צליל "קליק" בהקלדה, והוא לא יפריע לאחרים, מה שמתאים מאוד למשחקים או לעבודה משרדית. מבנה מכתש, חיי כפתור יותר מ-5000W פעמים.
????【איכות אמינה + עמידה בפני התזה】 מקלדת המשחקים השקטה הזו עשויה מחומר ABS ידידותי לסביבה ועמיד, האותיות החרוטות בלייזר על כובעי המקשים יישחקו ולא ידהו לעולם. כמו כן, למקלדת הלדים יש חורי ניקוז מובנים, כך שכאשר מים או קפה נשפכים בטעות על מקלדת ה-USB, מקלדת הגיימינג לא תיפגע ועדיין תפעל כמו שצריך. המקלדת המוארת תומכת ב-Plug and Play ותואמת באופן נרחב ל-Windows 95/98/XP/2000/ME/VISTA/7/8/9/10, Mac.
????【אתה לקוח ה-VIP שלנו】 מקלדת ה-Yesbeaut גיימר היא בעלת עמידות רבה לשימוש במשך שנים. אנו מציעים גם החזר/החזר כספי ללא טרחה ל-12 חודשים. אם אינך מרוצה מהמוצר שלנו מכל סיבה שהיא, אל תהסס לפנות לשירות לאחר המכירה שלנו (לחץ על שם החנות). אנו מקווים שתהיה לך חווית קניה נפלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.