מחיר: [price_with_discount]



הערה: האור אינו RGB, לא ניתן לשנות את צבע האור
?【עיצוב ארגונומי עם משענת שורש כף היד】 המקלדת השקטה הזו כוללת עיצוב מקלדת מדורגת מדעית כדי למקסם את נוחות היד לשעות ארוכות של משחקים או עבודה. זה גם מספק לך זווית הקלדה ארגונומית (7°) ותמיכת פרק כף היד במהלך השימוש. לכל המקשים יש תחושה רכה וללא נקישות חזקות. זה לא ישפיע על אחרים כאשר נשארים ערים עד מאוחר בהקלדה או משחקים, זה מתאים מאוד למשרד או למשחקים.
?【מקלדת עם תאורה אחורית של LED】 יש 2 מצבי תאורה ו-3 רמות בהירות לבחירה. ☼: תאורה אחורית סטטית/כיבוי; FN+☼: תאורה אחורית דינמית. Fn+PgUp: כוונן את הבהירות פלוס; Fn+PgDn: כוונן את הפחתת הבהירות. FN+ +/-: כוונן את מהירות התאורה האחורית הדינמית. (הערה: האור אינו RGB, לא ניתן לשנות את צבע האור).
?【מקלדת פאנל מתכת עמידה】מקלדת קשת זו מעוצבת עם פאנל מסגסוגת אלומיניום, אשר לא רק משפר את המרקם הכללי של מקלדת ה-USB אלא גם משפר מאוד את העמידות ועמידות המים. גם מסגרת המתכת במקלדת מצופה בשמן גומי, ידידותי לעור ומרגיש נוח יותר. יחד עם זאת, ישנם 4 חורי ניקוז בתחתית מקלדת הלד, לא חוששים מנוזלים שנשפכו שיפגעו במקלדת המחשב.
?【מולטי-מדיה ונגד רוחות רפאים】12 מקשי מולטימדיה לתפעול המשחקים שלך או ליעילות העבודה. 19 מפתחות נגד רוחות רפאים, כל קליק לעולם לא אובד, מה שמבטיח הקלדה חלקה. ניתן להחליף מקשי WSAD במקשי חצים על ידי לחיצה על FN+W ולנעול/ביטול נעילת מקש WIN על ידי לחיצה על N+WIN. (הערה: מקשי מולטימדיה אינם זמינים ב-Mac)
?【תאימות חזקה ואבטחת איכות】 בנויה עם מבנה מכתש קלאסי, מקלדת שקטה ממברנה זו יכולה לעמוד ב-50 מיליון הקשות. לא משנה כמה זמן אתה משתמש בו, האותיות החרוטות בלייזר על כובעי המקשים עמידות ולעולם לא דוהות. פקקים נשלפים לניקוי מהיר מבלי לדאוג מאבק או לכלוך. הוא תומך ב-Plug & Play ותואם באופן נרחב ל-Windows 95/98/XP/2000/ME/VISTA/7/8/9/10, Mac.
?【אתה לקוח ה-VIP שלנו】 מקלדת גיימינג בגודל מלא של Dacoity העונה על הצורך של גיימרים, קלדנים, מתכנתים וכותבים, ומשלבת את חווית המשרד והמשחק שלך. אם יש לך בעיות איכות, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות. אנו מציעים החזר או החלפה של 180 יום ואחריות בזמן פנוי לבעיית האיכות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.