מחיר: [price_with_discount]



מכבש טופו של TOFUDEE עם IntelliSpring. פטנט ללחץ על טופו ומסננת מזון טבעוני, טופו משי ליצרן טופו יציב במיוחד וגאדג'ט למטבח תבנית טופו
✅ מכבש טופו באיכות פריים. אכלו לעצמכם את הארוחה המשביעה ביותר בחייכם (ללא בלגן טופו מתפורר) עם פרסר הטופו העצמאי המוגן בפטנט מדור שני של TOFUDEE. עם Auto IntelliSpring, הפוך כל טופו לטופו אורגני יציב במיוחד תוך 20 דקות בלבד.
✅ טופו נטול פיצוח: כמה מכונות טופו הופכות את הטופו שלך לאסון סדוק עם מטרה אחת בלבד לטרוף צמחוני. אבל החוגה המתכווננת העצמית שלנו, ללא ידיים ומתח הקפיץ יוצרים חורי טעם, לא סדקים. פשוט לסובב ולעזוב! תן ל-TOFUDEE לעשות עבודה חלקה בזמן שאתה עובד, או מתאמן! ומכיוון שהוא מיוצר בקוריאה, אתה יודע שהוא הולך להכין את ה-Dubu Jorim הכי טעים, אי פעם!
✅ מתנקז גם באופן אוטומטי! למה פשוט ללחוץ, כשאפשר גם לנקז ולייבש! מכבש טופו קל זה עם מגש טפטוף למעשה שואב מים, ללא כל מזיגה במהלך תהליך מייבש הטופו. כתוצאה מכך זה גם מכבש אוכל כיפי לחמוצים, מכבש צוקמונו, מיכל מכבש קימצ'י ומכבש כרוב כבוש! פשוט הוסף בד גבינה והשתמש בו כמכבש, מכבש גבינה, מסננת יוגורט או תבנית טופו משי.
✅ קל יותר לשימוש: כלי הטופו הזה ידוע בכך שהוא קל לניקוי בטוח למדיח כלים של עיתונות טופו, עם תכונות יציבות משודרגות. נעילת המכסה היא חלקה ומהירה לאחיזה (ללא רצועות או קליפסים טרופים), עם חוגת טוויסט חלקה, קפיץ עטוף גדול וחזק יותר ומיכל FlexiTub פחות שביר.
✅ הפוך את מתכוני הטופו לטעימים עוד יותר: מביס הטופו הפריך ביותר ועד למרק מיסו הטופו העשיר ביותר, השתמש במכבש הטופו של TOFUDEE ותמרינד את כל החורים הסופגים את הטעמים האלה כמו שצריך כדי שהחברים שלך אוכלי הבשר ייכנעו סוף סוף גם ל-#veganlife! עשוי מחומרים באיכות מזון, מכבש טופו ללא BPA מגיע עם אחריות של 12 חודשים והערובה שלנו שתזכו ליהנות מהטופו שחשקתם כל היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.