מחיר: [price_with_discount]




כדי לחשב את דירוג הכוכבים הכולל ואת התפלגות האחוזים לפי כוכבים, אנחנו לא משתמשים בממוצע פשוט. במקום זאת, המערכת שלנו בוחנת דברים כמו עד כמה הביקורת האחרונה ואם המבקר קנה את הפריט באמזון. זה גם ניתח ביקורות כדי לאמת מהימנות.

【3 דקות למינציה מהירה וחלקה】 למינציה מתחממת במהירות תוך 3 דקות, חוסכת מאוד את זמן ההמתנה שלך. מהירות הלמינציה מגיעה עד 50 הרץ 280 מ"מ לדקה, מקסימום עד 60 הרץ 340 מ"מ לדקה. למינציה של פריטים ברוחב של עד 9 אינץ'.
【סט למינציה מקצועי 4-ב-1】 הסט המלא כולל למינציה אחד, 1 עגלת פינתית/חור, 1 גוזם נייר, 15 שקיות למינציה (5*A4, 5*A5, 5*4R סרטי צילום) עונים על הצרכים שלך. מתאים לבית/משרד/בית ספר, משמש לעתים קרובות לשמירת מסמכים חשובים ותמונות יקרות.
【אביזרים מגוונים】 גוזם הנייר הסיבובי החד והבטוח, הפינה המעוגלת וקווי הרשת המדויקים לחיתוך ללא מאמץ. מערכת 2 רולר, נתמכת הן למינציה חמה והן קרה, בחרו את יריעות הלמינציה בגודל המתאים (3-5mil) כדי להניח את הקבצים שלכם.
【למינציה עם פונקציה כפולה חמה וקר】 הטמפרטורה שנוצרת על ידי רולר מערכת החום מחממת את שקיות הלמינציה ולאחר מכן מחברת את ההדפסה לתיק. מערכת הקור מתאימה לפריטים הרגישים לטמפרטורה גבוהה וניזוקים מחום. אין צורך בחימום מוקדם.
【לחצן ABS בלחיצה אחת – שחרור חסימה, תגיד שלום לחסימה】 כפתור ABS תוכנן במיוחד כדי למנוע חסימת נייר. פשוט לחץ על כפתור "שחרור ריבה" ביד אחת ומשלף בקלות את הקובץ ביד השנייה. חשוב מאוד להבטיח את בטיחות הקבצים והמכונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.