רשת השותפים המובילה בישראל והרשת היחידה בישראל שעובדת במודל CPL.

מה זה אומר CPL?

CPL = Cost Per Lead

אתה מקבל כסף כל פעם שהכנסת ליד

(בן אדם שמשאיר פרטים) 

להצעה שנמצאת במערכת.

כן כן, שמעת נכון – לא מכירות.

תגמול על בסיס לידים!

שולחים למייל: Courses058@gmail.com
את השם של הקורס/ים.
מקבלים קישור של הקורס למייל

עשרת הקורסים המומלצים ביותר לשנת 2019

1. קורס דיגיטלי – שוק ההון מא’ – ת’ חלק ראשון בחינם חלק ב’ בתשלום
בקורס המלא יש 50 שיעורים + צ’אט ייעוץ עזרה והדרכה – קורס מלא למסחר במניות מ-א’ ועד ת’ וכל מה שצריך לדעת על שוק ההון כדי לסחור ולהיות רווחי, עם דגש על התכלס. לחצו כאן לפרטים על הקורס:

2. קורס דיגיטלי – מנעולן מוסמך – 10 שיעורים חינמיים
בקורס המלא יש 96 שיעורים שילמדו אותך איך להרוויח עשרת אלפים שקלים נוספים בכל חודש בעבור שעת עבודה ביום כמנעולן מוסמך + 10 שיעורים מעשיים + שיווק העסק שלך כמנעולן בגוגל ובדרכים אחרות. לחצו כאן לפרטים על הקורס:

3. קורס דיגיטלי – ליווי אישי בפתיחת חנות באמזון – 9 מודלים
בקורס המלא יש 9 מודלים עם תוכנית ליווי מלאה אחד על אחד עם מנטור מקצועי בעל ניסיון רב שמנהל בעצמו חנויות באמזון בהצלחה, לתקופה של 4 חודשים מלאים עד שאתה מחזיר את ההשקעה ומתחיל להרוויח כסף!. לחצו כאן לפרטים על הקורס:

4. קורס דיגיטלי – מהי הנוסחה המוכחת ליצירת קורס דיגיטלי – 3 שיעורים חינמיים
מהי הנוסחה המוכחת ליצירת קורס דיגיטלי שמוכר את עצמו וממנף את הזמן שלך, משפיע על אלפי אנשים ומגדיל לך את ההכנסות והרווחים בעסק? בסדרה אלמד מה חשוב לדעת כדי לבנות קורס דיגיטלי שמוכר את עצמו, איך בונים קורס שהלקוחות שלכם ממש ירצו כבר לקנות מכם, איך נותנים להם ערך ומייצרים השפעה על כל כך הרבה אנשים בעולם, כן כן אפשר לתרגם את הקורס לשפות, איך להפוך את הלקוחות לשגרירים שלכם שימכרו לכם את הקורס בחינם מרוב שהם יתלהבו מהקורס שלכם ועוד. לחצו כאן לפרטים על הקורס:

5. קורס דיגיטלי ופרונטלי לכתיבה שיווקית וניהול מדיה חברתית
הקורס מתחלק ל-6 מפגשים פרונטליים ו-4 שיעורים דיגיטליים ונועד לעזור לתלמידים להתמקצע בעולם הכתיבה הדיגיטלית וניהול מדיה חברתית בעידן שבו השיווק והפרסום עבר כמעט כולו לרשת האינטרנט כותב תוכן שיווקי הוא איש השיווק שמאחורי המקלדת! כתיבה שיווקית וניהול מדיה לרשת האינטרנט תפתח לפניכם ערוץ של הכנסה נוספת מעבודה מהבית, אפשרות לעבוד כשכירים או לבנות קריירה חדשה ומשגשגת. לחצו כאן לפרטים על הקורס:

6. קורס דיגיטלי – יועצי משכנתאות – 4 שיעורים חינמיים – 15 מודלים
נוטלי המשכנתאות בישראל מבינים כיום שאין להם שום סיבה או יכולת לגשת לבנקים למשכנתאות ולקבל את המשכנתא שטובה להם והם פונים בהמוניהם ליועצי משכנתאות מקצועיים שיבצעו את המהלך בשבילם! כיום אין רגולציה בתחום ולכן אחרי ההכשרה הקצרה והיסודית שלנו, תוכלו פשוט להתחיל לעבוד, להרוויח ולפתח קריירה משגשגת!. לחצו כאן לפרטים על הקורס:

7. מיני קורס דיגיטלי – הזדמנות הכלכלית אדירה לבני 20+ בתחום המכירות
מיני קורס חדש חושף את ההזדמנות הכלכלית האדירה לבני 20+ בתחום המכירות שאף אחד לא מדבר עליה! כאן בישראל צעירים רבים מרוויחים עשרות אלפי שקלים בחודש, כל חודש כבר שנים מבלי לעבוד בעגלות בחו”ל, מבלי ללמוד תואר, מבלי להרוויח שכר מינימום וללא ניסיון קודם!. לחצו כאן לפרטים על הקורס:

8. מיני קורס דיגיטלי – שיווק אפקטיבי בווידאו של העסק שלך
איך לגרום לאנשים להיחשף לעסק שלך ולהשתוקק לקנות ממך למרות שלא פגשו אותך עדיין – באמצעות שיווק אפקטיבי בווידאו. לחצו כאן לפרטים על הקורס:

9. קורס דיגיטלי – לצאת מהמינוס ולבנות נכסים משלך
איך לצאת מהתקיעות הכלכלית, להתחיל לסגור את המינוס ולבנות תכנית להגדלת ההון המשפחתי, בקלות ובלי לרדת ברמת החיים! לחצו כאן לפרטים על הקורס:

10. רכישת עסק פעיל בשיווק שותפים
(האם אפשר להגיע להכנסה של 2000 – 6000 ש׳׳ח בחודש (ויותר) בצורה פאסיבית כמו נדל׳׳ן, מבלי להשקיע 100 אלף או 250 אלף דולר? התשובה היא כן! על ידי עסק שמבוסס על שיווק שותפים בנוי מא׳ ועד ת׳ תוכלו להגיע לאותה הכנסה (ויותר). לחצו כאן לפרטים על הקורס:

לאתר הקורסים המלא לחצו כאן

מקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.