הרזיה ודיאטה לכל גיל בדרך הבטוחה והבריאה ביותר
קבלו מדריך חינמי שיחשוף לכם את כל מה שחברות המזון לא רוצות שתדעו … בבקשה תבדקו בלחיצה כאן

אני מאד אשמח לקבל הערות והארות אם נתקלתם בנושא מסוים.

מאחל לכולם בהצלחה!!!

0502030007 רינה
להזנה 24 שעות -זכיינית של חברה 123 LIFESTYLE
.איך נפטרתי מעודפי המשקל? דיאטה ים תיכונית.The123Diet.דיאטה של מורן אייזנשטיין
אני רוצה לספר לכן על תוספי התזונה של The123Diet שהתחלתי להשתמש בהם לפני כחודשיים. כפי שכבר הספקתן להכיר אותי אני מאמינה בדרך חיים של תזונה נכונה וספורט, ופחות הטיפוס שיצרוך כדורי הרזיה. כשביקשו ממני לפרסם את The123Diet באתר שלי, עניתי שלפני שאני מפרסמת, אצטרך לנסות את זה בעצמי. שמחתי לשמוע שאלו תוספי תזונה ולא כדורים כימיים (כי מניסיון עבר כדורים כימיים ממריצים, וגרמו לי לדפיקות לב ותחושת גוף מוזרה..) ועוד יותר שמחתי לתגובת החברה: “נשמח שתהי תוצר של המוצר בייחוד שאת אישה שמבקשת להתמודד עם מעט מאד עודף משקל הידוע כמאתגר להורדה”.בחרתי לנסות את הערכה שנקראת The 8 grogram – זו תכנית לירידה של עד 8 ק”ג שמורכבת משלב של ירידה במשקל – שלב זה נמשך 6 שבועות והשלב שני של התכנית נמשך 3 שבועות זהו שלב האיזון. כבר בשבוע הראשון הרגשתי שינוי משמעותי בגוף אבל אמרתי לעצמי טוב עבר רק שבוע, אמשיך ואעקוב אחרי התהליך שבוע נוסף.. מעבר לכך שהרגשתי שאחוזי השומן שלי נעלמים (אני מודעת לזה שאני לא שמנה, אבל לכול אחת מאיתנו יש את המקומות בגוף שהיא פחות אוהבת) הרגשתי תחושה של נמרצות, לא הרגשתי עייפה בכלל הייתה לי אנרגיה פשוט מדהימה כול יום..(וכאמהות מי לא מכירה את תחושת העייפות, וכמה זה כיף להרגיש רעננה ונמרצת..)
אבל בואו נשים את הקלפים על השולחן! מה שחשוב שורה תחתונה לכל אחת שתרצה לרכוש את המוצר זה האם הוא עובד ומרזים? והתשובה חד משמעית – כן!
חשוב לי לציין פעם נוספת שמעולם לא הייתי אדם שמן, אבל בחודשיים האחרונים שאני משתמשת בתוספי תזונה האלו רזיתי המון – והפידבק מאנשים הוא שזה כבר יותר מידי : ) מה שעוד הפתיע אותי זו העובדה שלא סבלתי מתחושת רעב, נהפוך הוא, זו פשוט תחושה של שובע שמגיעה מהר יותר מכמות קטנה של אוכל..ובנוסף נשנוש הלילה שלי שכלל חשק למתוקים ירד פלאים..
אם תשאלו אותי כמה רזיתי מבחינת משקל אין לי מושג – אני לא נשקלת אף פעם, האינדיקציה שלי אלו השינויים בהיקף בזרועות (שפעמים רבות יש לי קצת מדלדל שם) ובאזור הירכיים ועיקר האינדיקציה בתוצאות: אני נכנסת למכנסיים שהיו לוחצות/קטנות עלי..
לחברת 123 לייף סטייל עוד מיגוון מוצרי בריאות ותוספים משפרי איכות חיים שאני החלטתי לאמץ לי כהרגל. אז לצערי אין לי מניות בחברה וחבל, אבל אני אומרת לכן שאין דברים כאלו! המוצר הזה פשוט מדהים ועושה את העבודה!

source

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.