אפליקציית ניהול הוצאות – התנסות חינם עוד היום!

אפליקציית ניהול הוצאות מאפשרת לכם להעלות קבצי הוצאות (חשבוניות וקבלות) למערכת, לרשום את המידע הנלווה להוצאה (תאריך, ספק/ית, מה נרכש, באיזה עלות ובאיזה אמצעי תשלום) ובאמצעות כך לשמור תיעוד מלא של הפעילות החשבונאית שלכם, למטרות היסטוריה, בקרה על מנהל החשבונות או הנהלת חשבונות פנימית.

מה האפליקציה מציעה לכם?

  • תיעוד הוצאות מלא – מזינים ומנהלים את כל המידע על ההוצאות במקום אחד: סריקה, ספק, תאריך, מה נרכש, באיזה עלות ואיך שולם.
  • ניהול ספקים – מערכת ניהול ספקים המשולבת עם ניהול הלקוחות. כולל היסטוריית הערות ועוד.
  • העברה אוטומטית של מסמכי ההוצאה לרואה החשבון – העברת הוצאות אוטומטית ופשוטה אחת לחודש.
  • בקרה על מנהל החשבונות – רואה החשבון אומר שחסרה חשבונית? לא בטוחים שחישוב המע"מ נכון? יש בקרה.
  • היסטוריה מלאה של הפעילות החשבונאית שלכם – כל הפעילות מרוכזת במקום אחד.
  • חישוב דוחות לטובת דיווח לרשויות – רוצים לשלם בעצמכם מע"מ? להגיש דו"ח שנתי לבד? יש לנו כלים מעולים בשבילכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *