אפליקציית ניהול הוצאות מאפשרת לכם להעלות קבצי הוצאות (חשבוניות וקבלות) למערכת, לרשום את המידע הנלווה להוצאה (תאריך, ספק/ית, מה נרכש, באיזה עלות ובאיזה אמצעי תשלום) ובאמצעות כך לשמור תיעוד מלא של הפעילות החשבונאית שלכם, למטרות היסטוריה, בקרה על מנהל החשבונות או הנהלת חשבונות פנימית.

מה האפליקציה מציעה לכם?

  • תיעוד הוצאות מלא – מזינים ומנהלים את כל המידע על ההוצאות במקום אחד: סריקה, ספק, תאריך, מה נרכש, באיזה עלות ואיך שולם.
  • ניהול ספקים – מערכת ניהול ספקים המשולבת עם ניהול הלקוחות. כולל היסטוריית הערות ועוד.
  • העברה אוטומטית של מסמכי ההוצאה לרואה החשבון – העברת הוצאות אוטומטית ופשוטה אחת לחודש.
  • בקרה על מנהל החשבונות – רואה החשבון אומר שחסרה חשבונית? לא בטוחים שחישוב המע"מ נכון? יש בקרה.
  • היסטוריה מלאה של הפעילות החשבונאית שלכם – כל הפעילות מרוכזת במקום אחד.
  • חישוב דוחות לטובת דיווח לרשויות – רוצים לשלם בעצמכם מע"מ? להגיש דו"ח שנתי לבד? יש לנו כלים מעולים בשבילכם.

כתיבת תגובה

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

סגירת תפריט