כולנו מנסים למצוא דרכים לעשות כסף מהאינטרנט, אבל בדרך כלל מגיעים להזדמנויות של כאלה שרוצים לעשות כסף עלינו …
אם אתם רוצים לנסות משהו חדש עם אלפי הזדמנויות מעולות … בבקשה תבדקו בלחיצה כאן

אני מאד אשמח לקבל הערות והארות אם נתקלתם בנושא מסוים.

מאחל לכולם בהצלחה!!!

הכנסה מהאינטרנט הוא הנושא הכי חם היום.
כולם מדברים על זה. אתה מכיר מישהו או מישהי שלא רוצה משכורת נוספת? איזו הכנסה פסיבית כזו שלא דורשת יותר מידי זמן או כסף להשקיע.
אז ככה, יש מלא ישראליים שעובדים קשה, באמת קשה. קמים בבוקר, זורקים את הילדים בגן ובבית ספר, עומדים בפקקים… וכל זה בשביל מה? בשביל לדפוק כרטיס 9 עד 5 ולקבל משכורת בעשירי לחודש…
סיפור חיי… ככה זה היה שנים, רק שאני?
אני לא דפקתי כרטיס… אני דפקתי קילומטרים! אלפי קילומטרים חרשתי מפה לשם, משם לפה.
ככה זה נהג מונית. ואם אתה לחוץ בכסף כמו שאני הייתי? אין רגע אחד של מנוחה!
כל היום מסתובב כדי לחפש נוסעים. זמן לפלפאל לא היה לי. אשתי כבר הייתה מיואשת, את הילדים ראיתי בווטסאפ.
ככה נראו החיים שלי כי הייתי לחוץ לכסף.
זה מתיש. זה מלחיץ. נשבר לי!!
אז חיפשתי עוד דרכים. שמע, לא היתה לי ברירה. והכי מעצבן?? יום אחד גיליתי שאחותי הקטנה מביאה יותר כסף ממני! כן אחותי, שרק השתחררה מהצבא, עובדת עכשיו במלצרות באיזה סושי, ומרביצה לי כל יום סכומים שאני צריך כל יום 2 נסיעות לאילת וחזרה כדי להרוויח… ת’אמת? הרגה אותי!! איך אני, עם שלושה ילדים ובית להחזיק יכול להמשיך ככה? ואיזה מין עתיד זה? מה, לחיות על הכביש – עם כל הרעש, הטוסטוסים והבלאגן בכבישים (אני יודע שאתה נהג מצויין, אבל נהגים אחרים? משוגעים! חושבים שהכביש זה לונה פארק!!)
אז די. לא יכולתי יותר.
וגם לא ישנתי. שמע, הייתי לחוץ. טיול שנתי לגדול, חוג התעמלות לילדה, והקטן צריך נעליים… אפילו שאשתי עובדת גם, אבל המשכנתא ולהחזיק את הבית ולשלם דלק למונית… אתה יודע איך זה להיות עצמאי במדינת ישראל… עובדים בשביל לשלם מיסים ולהחזיק את הראש צף מעל למים.
על חופשה לא יכולתי לחלום ולא רק בגלל שלא נרדמתי בלילה.
אז זהו. זה הטריף אותי וידעתי שאני יכול לעשות משהו, אני רק צריך למצוא אותו.

אז יום אחד חמתי רצתה שאבדוק לה מתי יש רכבת. אמרתי לעצמי, נבדוק לה באינטרנט – מה, להרים טלפון ולחכות חצי שעה עד שיענו לי? אני מחפש בגוגל ומוצא. איך שאני מחפש לה באינטרנט אני פתאום רואה כתבה על ישראלים שעושים כסף באינטרנט. איזה רכבת ואיזה קטר – ישר שחכתי שחמתי צריכה לבוא אלינו והתחלתי לקרוא את הכתבה. לא יאומן! אני אומר לך, לא האמנתי בכלל!! ילדים עם כפכפים וזקן, בלי בגרות ובלי איזה תואר בהנדסה עושים טונות של כסף מהאינטרנט. יושבים בבית, מסתובבים בעולם, בודקים את המחשב פעמיים – שלוש ביום, רק כדי לבדוק כמה כסף הם עשו. והכי תפס אותי?? הם אומרים שכל אחד יכול לעשות את זה!
שמע, זה פתח לי את העיניים! את העיניים? את המוח!! סוף סוף יש דרך אמיתית לעשות עוד כסף הביתה! הכנסה מהאינטרנט! הכנסה נוספת, כבר אמרתי?

טוב שמע, פה כבר ממש הייתי בעננים! אחד מהילדים האלו בכתבה אמר שהוא התחיל הכל מאיזה קורס שהוא קנה באינטרנט, על לעשות כסף ביוטיוב. קאשטיוב או משהו כזה, ככה הוא קרא לזה. הלכתי לאישתי ואמרתי לה שמעי – אני יודע שאנחנו לחוצים על כסף, אבל אני חייב לקנות את הקורס הזה. היא ישר אמרה לי איפה יהיה לך זמן? אתה כל היום על הכביש??
אמרתי לה שאני מבטיח כל רגע פנוי ללמוד. תקשיבי מותק, אנחנו חייבים לעשות משהו!! אי אפשר להמשיך ככה. אמרה לי אתה יודע מה? באמת הגיע הזמן להתקדם כבר. תקנה את הקורס אולי זה יפתח לנו קצת את המזל ויכניס עוד קצת כסף מהאינטרנט.

עכשיו אני? אני עדיין רק בתחילת הדרך אבל אני כשאני בודק את חשבון הבנק שלי עולה לי חיוך. נכון, זה לא שאני איזה מליונר, אבל שמע, אני רואה את האופק! זה התחיל מכמה גרושים פה ושם והיום זה כבר משכורת!
ואתה יודע מה אני הכי אוהב? שיש מקום לכולם! כולם! כל אחד יכול לעשות הכנסה נוספת מהאינטרנט. אם אני מצליח, אז גם אתה מצליח!
נכון, צריך למצוא את המדריך הנכון ואת האנשים שיעזרו בתחילת הדרך – ואתה יודע מה? אני מצאתי בפייסבוק כמה קהילות כאלו שממש עוזרות לי.

עכשיו אתה? אתה לא צריך לעבור את כל המסע הארוך הזה שאנשים עוברים בגלל שהם לא יודעים מה לעשות. יש קיצורי דרך ויש מלא אנשים שניסו וטעו והפסידו כסף – והם מוכנים לספר לך את הכל, כדי שאתה לא תיפול באינטרנט. הנה, תלחץ פה, יש פה מדריך עם כמה שיטות מגניבות לעשות כסף באינטרנט וכמה עצות איך לא להתרסק. שווה זהב! קראתי את זה ואני ממליץ לכל אחד!

אז זהו, אין למה לחכות. אף אחד לא יביא לך כסף ואם לא תתחיל לקחת אחריות לא תעשה שום הכנסה נוספת.
אז אם אתה רציני ועקשן ולא מוותר כמוני, ואתה רוצה לייצר הכנסה פסיבית אתה יכול ללחוץ פה וללמוד איך לעשות כסף ביוטיוב

ואתה יכול ללחוץ פה

ולהוריד את המדריך שפתח לי את הדלת. אין, אתה חייב את זה.
תחשוב איך כמה אלפי שקלים בחודש יכולים להפוך את החיים שלך. הכנסה מהאינטרנט, מי היה מאמין…? החיוך של אישתי כשהיא רשמה את הקטנה לחוג התעמלות? זה היה שווה את הכל. אף אחד לא יודע, אבל ככה ביני לבין עצמי? ירדו לי כמה דמעות. גם של שמחה אבל גם של גאווה. מי היה מאמין שאני אבי, נהג מונית כבר שבע שנים עושה כסף מהמחשב בבית? אם היית שואל אותי לפני שנה הייתי צוחק לך בפרצוף… איזה אינטרנט ואיזה כסף… אבל עם חשבון הבנק שלי אתה לא יכול להתווכח. אפילו הרואה חשבון שלי שאל אותי איך עושים את זה… איזה קטע…
הנה קח, שלא תגיד שאני מסתיר ממך ושלא תגיד שאני לא דואג לך:
יש לך כאן קישור לקורס קאשטיוב שילמד איך עושים כסף מיוטיוב:
וכאן יש לך קישור למדריך על שיטות לעשות הכנסה מהאינטרנט:

וכשתתחיל לעשות כצץ כסף באינטרנט? אל תשכח לעדכן אותי. מי יודע, אולי תעשה הכנסה נוספת באינטרנט

source

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.