הרזיה ודיאטה לכל גיל בדרך הבטוחה והבריאה ביותר
קבלו מדריך חינמי שיחשוף לכם את כל מה שחברות המזון לא רוצות שתדעו … בבקשה תבדקו בלחיצה כאן

אני מאד אשמח לקבל הערות והארות אם נתקלתם בנושא מסוים.

מאחל לכולם בהצלחה!!!

דיאטה תפריט יומי הוא שלב קריטי לכל הצלחה בירידה במשקל. מורכת מ כמה אלמנטים. בסרטון זה אני יסקור מה צריך לעשות כדי לרדת במשקל באמצעות תונה נכונה. דבר ראשון שנרצה לעשות הוא לאזן את ההורמונים שלנו כלומר, נתחיל לאכול מאכלים נכונים. על מנת לעשות זאת נצטרך להרגיל את עצמו לעשות דברים בצורה אוטומטית כך שזה יהפוך להרגל חיובי. אנחנו חייבים לשלוט במה שאנחנו מכניסים לפה. לחצי על הקישור ותעברי לכתבה שתתן לך סקירה

לחצי כאן –

לפרטים נוספים

דיאטה תפריט יומי
דיאטה תפריט
אוכל לדיאטה
אוכל דיאטטי מתכונים
דיאטה תפריט שבועי
אוכל דיאטה

טריק מגניב כדי שנפסיק לאכול בכמויות גדולות מדי הוא, לא לשים כמות גדולה של אוכל בצלחת. כשניישם את זה אנחנו נשלוט על האוכל שלנו ולא נפריז עם הכמויות. נרצה לדלל את כמות השמן בצורה משמעותית, כמו הסוכר,וכד’. רק מהורדה של כל הדברים האלה אנחנו נרד באחוזי השומן שלו בצורה שכולם רואים אותה. אנחנו נכניס לגוף שלנו רק דברים טובים.

אם נוריד את כמות הקלוריות הריקות כמו פחממיות וסוכר האינסולין נצליח בוודאות לשרוף יותר שומן ולרדת במשקל כי, השומן “בורח” ממאגריו ויוצא החוצה כך שלא יוכל להתחבא יותר. שיטה אחת לעשות זאת היא לקבוע שעות קבועות לכל דבר. בשביל להצליח לעשות תפריט דיאטה טוב אנחנו נרצה לאכול אוכל נקי. אוכל נקי לא בכוונה של אוכל ללא לכלוך, אלה פשוט מאכלים לא משמינים במיוחד וללא חומרים ותוספות.

מיד אפשר לשים לב לשינוי משמעותי באורח החיים שלנו. כמובן שגם מבחינה פיזית כולן וכולם שמחים יותר ללבוש בגדים לא צמודים לגוף או ללכת לים בלי להתבייש להוריד חולצה. מה שלא מומלץ כי זה “חינוך על הדרך הלא נכונה” כלומר אנחנו צריכים לחשוב איך לנהל את זה לאורח חיים לטווח ארוך יותר.
בעיה נפוצה מאוד ב דיאטה. לכן אפשר להסיק שירידה במשקל היא לא רק לשם נראות אלה גם לשם שמים.

תפריט זה ש חלקם יוצרים תחושת רעב. כדי להצליח במשימה שלנו, אנו חייבים לשמור על עצמנו מפני התקפי רעב וגם אם יש כאלה נצטרך להתמודד איתם ולא ליפול לבפנים.. אני לא יודע לשפוט כי בפועל יש המון המון המון סוגי דיאטות וקשה לדעת בדיוק מה היא הכי טובה שיש. אפשר להעזר במדריך או באיש מקצוע שיתן לנו הכוונה לדיאטה. מסתבר שאכילת חלבון יכולה לעזור לנו דיאטה תפריט שבועי כי אחד ההיתרונות הינו הגברה של חילוף החומרים (מה שידוע כ החרב המושחזת שח עולם הדיאטה) בנוסף כאשר נאכל יותר חלבון, המחשבות שלנו על אוכל ירדו משמעותית..

מה לגבי אימונים? ספורט וכושר הוכח כתורם משמעותית לשריפת שומן וקלוריות. אבל יש בעיה גדולה לרוב האנשים והיא – הם לא אוהבים להתאמן או שאין להם זמן. בשנים האחרונות אנו רואים הרבה שיטות אימון “אלטרנטיביות” שהם ספרו ללא ספורט או נטול מאמץ וקושי. כמובן שחשיבה “שאימון” כזה הוא באמת אפקטיבי הוא תלוש מהמציאות. כשאנחנו רוצים לכין אוכל דיאטטי מתכונים, אז אנחנו מחפשים בפועל לאכול טוב ונכון כל הזמן. אם נצליח לעשות זאת לא רק מבחינת מראה אלה גם בעירנות במהלך היום, ריכוז, קצב היום שלנו הוא יהיה הרבה יותר פרודקטיבי. כדי שנשרוף שומן אנחנו נצטרך להרים את הרגליים ונתחיל לזוז מהר ואפילו מאוד ! פחד גדול שיש להרבה אנש

ים הוא איבוד מסת שריר תוך כדי הרזיה, לכן נרצה לדאוג שכמות החלבונים שלנו לא יורדת בצורה דרסטית, כדי לוודא את זה אנחנו יכולים להשתמש בתוספי תזונה כמו – אבקות חלבון למינהם והם יעזרו לנו.
יש ימים שנרצה לוותר לעצמנו ונפסיק לכמה שעות את הירידה במשקל. ימים כאלה נקראים ימי חסד או באנגלית Cheat day. המטרה שלנו באותו יום הוא לאכול ארוחות לא בריאות כל כך עם כל הדברים שאנחנו לא רגילים לאכול ביום יום כמו בצקים לחמים עוגות וכד’. ויכול להיות שנחרוד מתפריט הדיאטה שלנו אבל מנגד נקבל סיפוק שיחזיק אותנו .

זה הטריק הכי טוב לתפריט דיאטטי נכון. כמויות האוכל זה הבעיה העיקרית אולי, אנחנו רגילים לאכול בכמויות גדולות או בעצם זה נקרא אכילה עם העיינים.

אכילה עם העיניים היא תופעה שכיחה בקרב כל בעלי המשקל העודף. כנראה שזה נובע מהעובדה שמגיל קטן הורינו האכילו אותנו בכמויות גדולות כדי שנגדל ונתפתח. מה שבפועל נראה כהחלטה אחראית וראויה, לצערי הרבה הורים לא מקפידים על חינוך לאכילה נכונה יותר מכל דבר אחר. בשביל לא למנוע מילדים אוכל מתוק וטעים נפתח עולם קולינרי שמטרתו כולה היא להכין אוכל טעים אבל בריא, אוכל לדוגמא זו היא – עוגיות גרנולה,

source

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.